GØR DIT GODE LIV - ENDNU BEDRE

BLIV CERTIFICERET OPTIMIST NU!

Hvad er en certificeret optimist?

Hvad er en certificeret optimist?

Optimisme er en attitude til livet. Et bevidst valg om at tro på tingene og tage ansvar for sit eget velbefindende. Optimister må ikke forveksles med de såkaldte jubeloptimister, der bare synes at alt er fantastisk. Det er det ikke. Vi har legitime følelser i kroppen, hvor vi gerne må være sure, vrede, skuffede eller kede af det.

Optimister er det bare ikke særlig længe af gangen. Vi er nemlig overbeviste om, at vi ved at handle på en hensigtsmæssig måde kan komme et bedre sted hen. Uddannelsen giver deltagerne en unik personlig base til at gøre dit gode liv endnu bedre.

Gennem de seneste 15 år har jeg studeret succesfulde mennesker, skrevet 4 bøger og holdt 500 foredrag. Jeg har samlet de bedste værktøjer i denne uddannelse.

Hvad er en certificeret optimist?

Optimisme er en attitude til livet. Et bevidst valg om at tro på tingene og tage ansvar for sit eget velbefindende. Optimister må ikke forveksles med de såkaldte jubeloptimister, der bare synes at alt er fantastisk. Det er det ikke. Vi har legitime følelser i kroppen, hvor vi gerne må være sure, vrede, skuffede eller kede af det.

Optimister er det bare ikke særlig længe af gangen. Vi er nemlig overbeviste om, at vi ved at handle på en hensigtsmæssig måde kan komme et bedre sted hen. Uddannelsen giver deltagerne en unik personlig base til at gøre dit gode liv endnu bedre.

Gennem de seneste 15 år har jeg studeret succesfulde mennesker, skrevet 4 bøger og holdt 500 foredrag. Jeg har samlet de bedste værktøjer i denne uddannelse.

Vælg den rigtige uddannelse!

Der er mange uddannelser på markedet og det er vigtigt, du vælger den rigtige. Certificeret Optimist henvender sig til de travle mennesker, der gerne vil have praktiske værktøjer, som virker NU. Til dem der ikke har tid til at læse 10.000 sider teori, men hurtigt vil i gang med at gøre deres gode liv endnu bedre.

Certificeret optimist

  1. Uddannelse af dit mindset og din attitude til livet, dig selv og andre.
  2. Vægt på det praktiske.
  3. Bøger skrevet af underviseren.
  4. Gennemført på 4 halve dage.
  5. Investering: 12.000,- kroner.

Hør om uddannelsen her

Andre uddannelser - eks. MBA

  1. ECTS Point, lederuddannelse på kandidatniveau.
  2. Vægt på det administrative.
  3. Diverse bøger.
  4. Fuldtidsstudie på 1-2 år.
  5. Investering: 130.000 – 500.000, kroner.

Certificeret optimist

  1. Uddannelse af dit mindset og din attitude til livet, dig selv og andre.
  2. Vægt på det praktiske.
  3. Bøger skrevet af underviseren.
  4. Gennemført på 4 halve dage.
  5. Investering: 12.000,- kroner.

Andre uddannelser - eks. MBA

  1. ECTS Point, lederuddannelse på kandidatniveau.
  2. Vægt på det administrative.
  3. Diverse bøger.
  4. Fuldtidsstudie på 1-2 år.
  5. Investering: 130.000 – 500.000, kroner.

Hør om uddannelsen her

Sådan bliver du certificeret optimist

1 - Tilmelding

Efter tilmelding kontakter jeg dig med henblik på en halv times samtale online om dine forventninger til kurset.

4 - Modul 1

Undervisning i mentale værktøjer inden for Optimisme, Selvværd, Selvtillid, Tankernes Kraft og Personligt Engagement.

7 - Modul 4

Sidste modul bringer ros omkring Teambuilding, Personlig Branding, De Universelle Love og Hvorfor Handling er nødvendigt.

2 - Fremsendelse af materiale

Du modtager e-bogen ”Optimistens 3 Kendetegn”. Læses som inspiration før opstart af uddannelsen.

5 - Modul 2

På dette modul lærer vi om Målsætning Vanebrydning, Hjernen, Motivation og om at tage ansvar for vores eget liv.

8 - Tillykke du er nu optimist

Du modtager dit Optimistiske Certifikat sat i glas og ramme. Derudover får du adgang til 29 eksklusive undervisningsvideoer til evig brug.

3 - Telefonisk kontakt

Efter tilmelding kontakter jeg dig med henblik på en halv times samtale online om dine forventninger til kurset.

6 - Modul 3

Her skal vi rundt om emner som Konfliktløsning, Stresshåndtering, At sige NEJ, Beskytte egne og andres grænser.

9 - Netværksmøde med optimister

Alle Optimister bliver løbende inviteret til Danmarks bedste netværksmøder, hvor der inkluderes indlæg med ny inspiration.

Her kan du få en uddybende forklaring til hvad de forskellige moduler indeholder og hvad du kan forvente dig af dem

Første modul er baseret på bestsellerbogen ”Det handler om dig selv”.

Jeg ved godt, at der er politisk ukorrekt at sige, du er vigtigere end dine børn, din ægtefælle, dine kollegaer osv. Men det giver ret god mening. Det klassiske eksempel er sikkerhedsinstruktionerne i flyene, hvor de anviser, at du skal tage iltmasken på dig selv først – INDEN du giver dit barn en iltmaske på. Argumentet er, at du ikke kan redde dit barn, hvis du ikke selv får ilt til hjernen.

På samme måde er det også i dit personlige liv og i dit arbejdsliv. Hvis du ikke er i balance (eller har fået ilt til hjernen), så kan du ikke være noget som helst over for dit barn, din ægtefælle, dine kollegaer, dine ansatte, din omgangskreds osv. Vi skal md andre ord være i personlig balance, så vi kan være den optimale udgave af os selv over for alle andre.

Modulet giver dig et unikt indblik i, hvordan dine tanker påvirker ikke bare dit bevidste; men også dit ubevidste sind. Sidstnævnte gemmer på guldgrupper som selvværd, selvtillid, vaner og følelser. Med denne viden kan vi lægge basen for, at gøre vores gode liv endnu bedre. Du vil få værktøjer til at øge dit selvværd og din selvtillid. Samtidigt for du indsigt i dine følelser, så du undgår at handle i affekt, hvilket vi ofte ender med at fortryde. Følelser kan vi i stedte bruge konstruktivt, så vi kan gå motiverede og engagerede til værks i stedet.

Herudover bliver du introduceret for Optimisme-modellen, der er optimal, når modgangen sætter ind. Dette har intet med jubeloptimisme at gøre, hvor man er glad uanset hvad. Det giver ikke meget mening, da vi har nogle helt legitime følelser, hvor vi kan være sure, vrede, skuffede og kede af det. I nogle situationer er dette jo den korrekte følelse.

Optimisme er en tro på, at vi kan komme et bedre sted hen. Dette er specielt nyttigt, når vi oplever modgang. Her går optimister handlekraftigt i gang med en ukuleig tro på, at de vil komme styrket ud af situationen. Med en dokumenterer videnskabelig formel under armen.

Dette modul er baseret på bestsellerbogen ”Optimisten – Kampen mod sortsynet”.

Hvis du har et mål om at gøre dit gode liv endnu bedre, må du begynde og gøre nogen ting anderledes. Hvis du fortsætter med at gøre de præcis samme ting, så vil du fortsætte med at få de præcist samme resultater. Det betyder, at hvis du vil opnå nogle endnu bedre resultater, så må du begynde og gøre noget anderledes. Dette er et faktum, vi ikke kan komme uden om.

Problemet er bare, at vi derfor skal ændre på nogle af vores vaner. Og vi elsker vores vaner. Med god grund i øvrigt. For vi kan ikke leve uden vores vaner, da disse sparer os for utrolig meget energi. Ingen kunne jo komme ud af døren til tiden, hvis vi ikke havde vores vaner. Tænk hvis vi skulle lære at binde sko, børste tænder og køre bil, hver eneste morgen? Vores vaner er altså langt hen ad vejen en rigtig god ting.

MEN… Og der er et stort men. Vi har også nogle dårlige nogen af slagsen. Dem der er destruktive for os. Tanker der nedbryder vores selvværd. Handlinger der ødelægger vores parforhold. Ord der nedbryder venskaber. Opførsler der saboterer enhver positiv kultur på arbejdspladsen. Dem skal vi have luset ud i. Og modulet viser dig hvordan!

Til at bakke dette op skal vi se på, hvordan vi indlærer. At kunne tilegne sig ny viden hurtigt, er en kæmpe konkurrencemæssig fordel – og en enorm hjælp, når vi skal bryde vaner. Det samme er Pavlovs betingede indlæring, der ved en forståelse af dette kan bringe os sikkert videre i målet om et endnu bedre liv.

Vi dykker længere ned i, hvordan hjernen fungerer og får en forståelse for, hvordan de to hjernehalvdele virker. Vi kan faktisk lære at tænke både logisk og kreativt. Herudover skal vi se på hjernebølgerne og få dem til at arbejde med os og ikke imod os.

Tredje modul i uddannelsen er baseret på bogen ”Hverdagsglæde – en bouillonterning af gode råd”

Jeg er en kæmpe fan af arbejdsglæde og vil ønske det for alle mennesker. Men vi behøver jo ikke kun at føle glæde på arbejdet, hvorfor jeg er større tilhænger af ordet ”hverdagsglæde”. Kan vi føle os glade, motiverede og lykkelige hele tiden, vil dette være et foretrække.

Dette passer godt ind til denne uddannelse, der bygger på mentale værktøjer. Alle de redskaber, som du modtager forløbet kan bruges både privat og professionelt. Det giver i øvrigt god mening, da det jo er den samme hjerne, vi tager med overalt.

I dette modul skal du til at etablere din nye viden. Her er det en fordel, at værktøjerne kan benyttes hele tiden. Modulet tager hånd om klassiske faldgrubber, som eksempelvis konflikter. Når du begynder at agere på en ny måde, vil omverdenen reagere på det. Dette kan medføre konflikter. Selvom konflikter kan være konstruktive, så er langt de fleste af os dårlige til at løse konflikter. Grunden til dette er, at vi ikke bryder os om dem. Ting vi ikke bryder os om, bliver vi sjældent gode til.

Men der er ingen vej uden om. Du får indblik i, hvad en konflikt er, hvordan den opstår og hvordan den løses. Du bliver bedre til at argumentere, hvilket får unødvendige konflikter til at forsvinde som dug for solen.

Dine nye tanker kan også medvirke til interne konflikter. Altså dem, du har med dig selv. Det kan være noget af det mest destruktive, der findes og i værste fald føre til stress. Du får både indsigt i de interne konflikter og hvordan de løses. Herudover tager vi et kig på stress. Der er både god stress og dårlig stress. Men ved at kende til stress, kan vi få den til at spille med os i stedet for mod os. Vi punkterer også et par myter såsom at stress ikke findes eller kun sker for de svage. Begge dele er lodret forkerte.

Modulet lærer dig også at ”sige NEJ”, hvilket er en egenskab, som for få mennesker bestrider. Du mister også kontrollen over dit liv, hvis du ikke kan sige fra. Vi kommer desuden forbi forhandlingens ædle kunst  og om at sætte egne grænser og respektere andres.

Sidste modul på uddannelsen er baseret på bogen ”Optimer dig lederskab”, hvor du skal blive lederen i dit eget liv.

Da vi er stammefolk af natur, er vores liv i høj grad afhængigt af vores samspil med andre mennesker. Det være sig i familien, på arbejdet og socialt blandt venner. Vi har ganske enkelt et naturligt behov for at høre til. Du får indblik i, hvordan teams opstår, hvilke udfordringer der er og hvordan de udvikles. Skal vi gøre vores gode liv endnu bedre, er det essentielt, at vi indgår i nogle optimale teams.

Beslutningstagen er en væsentlig faktor for vores trivsel. Både de beslutninger vi træffer på vegne af os selv og dem, vi træffer i samspil med andre. Nogle beslutninger er forholdsvis lette, mens andre er svære. Men selvom de er svære, skal de stadig træffes. Du får en effektiv opskrift på beslutningstagning.

Der findes nogle såkaldte ”Universelle Love”. Det er nogle love, der har et kæmpe indvirkning på vores liv. Uanset om vi er bekendt med dem eller ej. De kan sammenlignes lidt med tyngdeloven. Den har en enorm indvirkning på vores liv. Selvom vi ikke helt forstår den eller sågar erklære os uenige med den. Klatre vi op i Rundetårn og hopper ud, vil den stadig trække os ned på de nylagte brosten.

De universelle love fungerer på samme måde og vi kan lige så godt få dem til at spille med os i stedet for de spiller mod os. Eksempelvis betyder vores forventninger enormt meget. Det er videnskabeligt bevist, at høje forventninger giver bedre resultater. Når dette er faktuelt, giver det virkelig god mening, at arbejde med vores forventninger. Uanset om du skal sælge et produkt, holde en tale, til et jobinterview, til et socialt arrangement eller lignende. Her ved jeg godt, at nogen sværger til konceptet ”hvis jeg forventer det værste, bliver jeg ikke skuffet”. Det er egentlig korrekt nok. Men os optimister stræber højere i livet end at undgå at blive skuffet.

En anden af de universelle love går på ”Handling”. Hvilket er essentielt i denne uddannelse. Du kan ikke bare sidde og gasse bilen op. Vil du bevæge dig må du sætte bilen i gear. Det samme med denne uddannelse. Hvis du vil opnå ønsket om at gøre dit gode live endnu bedre, så må du skride til handling.

Optimister sætter altid handling bag deres ord!

På utallige opfordringer er løbende netværksmøder nu blevet en del af uddannelsen ”Certificeret Optimist”. Alle optimistiske ambassadører inviteres til inspirationsmøder, hvor enten jeg selv eller eksterne foredragsholdere kommer med indblik i relevante emner, der skal øge vores viden.

Der bliver iscenesat workshops, så vi kan handle på vores viden.

Herudover bliver der rig mulighed for at netværke med ligesindede. Der inviteres kun Certificerede Optimister. Netværket er tiltænkt som inspiration. Der er ingen fokus på, at vi skal handle med hinanden. Det står selvsagt optimisterne frit for, men det bliver ikke iscenesat. Vi skal derimod bygge relationer, så vi efterfølgende har sparringspartnere fra forskellige brancher, som vi kan gå til, når vi har brug for dette. Det har vist sig som en værdsat sidegevinst ved uddannelses, at lære andre mennesker at kende. Dette udvider vi nu, så deltagerne kan lære nye mennesker at kende fra de andre hold.

Der vil være en minimal brugerbetaling for at deltage. Beløbet skal blot dække udgifterne til forplejning og lokale.

Sådan bliver du certificeret optimist

1 - Tilmelding

Du finder det hold, de datoer og den by, der passer dig bedst på "Se vores hold knapperne" – og tilmelder dig.

2 - Adgang til materiale

Du modtager e-bogen ”Optimistens 3 Kendetegn”. Læses som inspiration før opstart af uddannelse.

3 - Telefonisk kontakt

Efter tilmelding kontakter jeg dig med henblik på en halv times samtale online om dine forventninger til kurset.

4 - Modul 1

Undervisning i mentale værktøjer inden for Optimisme, Selvværd, Selvtillid, Tankernes Kraft og Personligt Engagement.

5 - Modul 2

På dette modul lærer vi om Målsætning Vanebrydning, Hjernen, Motivation og om at tage Ansvar for vores eget liv.

6 - Modul 3

Her skal vi rundt om emner som Konfliktløsning, Stresshåndtering, At sige NEJ, Beskytte egne og andres grænser.

7 - Modul 4

Sidste modul bringe ros omkring Teambuilding, Personlig Branding, De Universelle Love og Hvorfor Handling er nødvendigt.

8 - Tillykke du er nu optimist

Du modtager dit Optimistiske Certifikat sat i glas og ramme. Derudover får du adgang til 29 eksklusive undervisningsvideoer til evig brug.

9 - Netværksmøde med optimister

Alle Optimister bliver løbende inviteret til Danmarks bedste netværksmøder, hvor der inkluderes indlæg med ny inspiration.

Her kan du få en uddybende forklaring til hvad de forskellige moduler indeholder og hvad du kan forvente dig af dem

Første modul er baseret på bestsellerbogen ”Det handler om dig selv”.

Jeg ved godt, at der er politisk ukorrekt at sige, du er vigtigere end dine børn, din ægtefælle, dine kollegaer osv. Men det giver ret god mening. Det klassiske eksempel er sikkerhedsinstruktionerne i flyene, hvor de anviser, at du skal tage iltmasken på dig selv først – INDEN du giver dit barn en iltmaske på. Argumentet er, at du ikke kan redde dit barn, hvis du ikke selv får ilt til hjernen.

På samme måde er det også i dit personlige liv og i dit arbejdsliv. Hvis du ikke er i balance (eller har fået ilt til hjernen), så kan du ikke være noget som helst over for dit barn, din ægtefælle, dine kollegaer, dine ansatte, din omgangskreds osv. Vi skal md andre ord være i personlig balance, så vi kan være den optimale udgave af os selv over for alle andre.

Modulet giver dig et unikt indblik i, hvordan dine tanker påvirker ikke bare dit bevidste; men også dit ubevidste sind. Sidstnævnte gemmer på guldgrupper som selvværd, selvtillid, vaner og følelser. Med denne viden kan vi lægge basen for, at gøre vores gode liv endnu bedre. Du vil få værktøjer til at øge dit selvværd og din selvtillid. Samtidigt for du indsigt i dine følelser, så du undgår at handle i affekt, hvilket vi ofte ender med at fortryde. Følelser kan vi i stedte bruge konstruktivt, så vi kan gå motiverede og engagerede til værks i stedet.

Herudover bliver du introduceret for Optimisme-modellen, der er optimal, når modgangen sætter ind. Dette har intet med jubeloptimisme at gøre, hvor man er glad uanset hvad. Det giver ikke meget mening, da vi har nogle helt legitime følelser, hvor vi kan være sure, vrede, skuffede og kede af det. I nogle situationer er dette jo den korrekte følelse.

Optimisme er en tro på, at vi kan komme et bedre sted hen. Dette er specielt nyttigt, når vi oplever modgang. Her går optimister handlekraftigt i gang med en ukuleig tro på, at de vil komme styrket ud af situationen. Med en dokumenterer videnskabelig formel under armen.

Dette modul er baseret på bestsellerbogen ”Optimisten – Kampen mod sortsynet”.

Hvis du har et mål om at gøre dit gode liv endnu bedre, må du begynde og gøre nogen ting anderledes. Hvis du fortsætter med at gøre de præcis samme ting, så vil du fortsætte med at få de præcist samme resultater. Det betyder, at hvis du vil opnå nogle endnu bedre resultater, så må du begynde og gøre noget anderledes. Dette er et faktum, vi ikke kan komme uden om.

Problemet er bare, at vi derfor skal ændre på nogle af vores vaner. Og vi elsker vores vaner. Med god grund i øvrigt. For vi kan ikke leve uden vores vaner, da disse sparer os for utrolig meget energi. Ingen kunne jo komme ud af døren til tiden, hvis vi ikke havde vores vaner. Tænk hvis vi skulle lære at binde sko, børste tænder og køre bil, hver eneste morgen? Vores vaner er altså langt hen ad vejen en rigtig god ting.

MEN… Og der er et stort men. Vi har også nogle dårlige nogen af slagsen. Dem der er destruktive for os. Tanker der nedbryder vores selvværd. Handlinger der ødelægger vores parforhold. Ord der nedbryder venskaber. Opførsler der saboterer enhver positiv kultur på arbejdspladsen. Dem skal vi have luset ud i. Og modulet viser dig hvordan!

Til at bakke dette op skal vi se på, hvordan vi indlærer. At kunne tilegne sig ny viden hurtigt, er en kæmpe konkurrencemæssig fordel – og en enorm hjælp, når vi skal bryde vaner. Det samme er Pavlovs betingede indlæring, der ved en forståelse af dette kan bringe os sikkert videre i målet om et endnu bedre liv.

Vi dykker længere ned i, hvordan hjernen fungerer og får en forståelse for, hvordan de to hjernehalvdele virker. Vi kan faktisk lære at tænke både logisk og kreativt. Herudover skal vi se på hjernebølgerne og få dem til at arbejde med os og ikke imod os.

Tredje modul i uddannelsen er baseret på bogen ”Hverdagsglæde – en bouillonterning af gode råd”

Jeg er en kæmpe fan af arbejdsglæde og vil ønske det for alle mennesker. Men vi behøver jo ikke kun at føle glæde på arbejdet, hvorfor jeg er større tilhænger af ordet ”hverdagsglæde”. Kan vi føle os glade, motiverede og lykkelige hele tiden, vil dette være et foretrække.

Dette passer godt ind til denne uddannelse, der bygger på mentale værktøjer. Alle de redskaber, som du modtager forløbet kan bruges både privat og professionelt. Det giver i øvrigt god mening, da det jo er den samme hjerne, vi tager med overalt.

I dette modul skal du til at etablere din nye viden. Her er det en fordel, at værktøjerne kan benyttes hele tiden. Modulet tager hånd om klassiske faldgrubber, som eksempelvis konflikter. Når du begynder at agere på en ny måde, vil omverdenen reagere på det. Dette kan medføre konflikter. Selvom konflikter kan være konstruktive, så er langt de fleste af os dårlige til at løse konflikter. Grunden til dette er, at vi ikke bryder os om dem. Ting vi ikke bryder os om, bliver vi sjældent gode til.

Men der er ingen vej uden om. Du får indblik i, hvad en konflikt er, hvordan den opstår og hvordan den løses. Du bliver bedre til at argumentere, hvilket får unødvendige konflikter til at forsvinde som dug for solen.

Dine nye tanker kan også medvirke til interne konflikter. Altså dem, du har med dig selv. Det kan være noget af det mest destruktive, der findes og i værste fald føre til stress. Du får både indsigt i de interne konflikter og hvordan de løses. Herudover tager vi et kig på stress. Der er både god stress og dårlig stress. Men ved at kende til stress, kan vi få den til at spille med os i stedet for mod os. Vi punkterer også et par myter såsom at stress ikke findes eller kun sker for de svage. Begge dele er lodret forkerte.

Modulet lærer dig også at ”sige NEJ”, hvilket er en egenskab, som for få mennesker bestrider. Du mister også kontrollen over dit liv, hvis du ikke kan sige fra. Vi kommer desuden forbi forhandlingens ædle kunst  og om at sætte egne grænser og respektere andres.

Sidste modul på uddannelsen er baseret på bogen ”Optimer dig lederskab”, hvor du skal blive lederen i dit eget liv.

Da vi er stammefolk af natur, er vores liv i høj grad afhængigt af vores samspil med andre mennesker. Det være sig i familien, på arbejdet og socialt blandt venner. Vi har ganske enkelt et naturligt behov for at høre til. Du får indblik i, hvordan teams opstår, hvilke udfordringer der er og hvordan de udvikles. Skal vi gøre vores gode liv endnu bedre, er det essentielt, at vi indgår i nogle optimale teams.

Beslutningstagen er en væsentlig faktor for vores trivsel. Både de beslutninger vi træffer på vegne af os selv og dem, vi træffer i samspil med andre. Nogle beslutninger er forholdsvis lette, mens andre er svære. Men selvom de er svære, skal de stadig træffes. Du får en effektiv opskrift på beslutningstagning.

Der findes nogle såkaldte ”Universelle Love”. Det er nogle love, der har et kæmpe indvirkning på vores liv. Uanset om vi er bekendt med dem eller ej. De kan sammenlignes lidt med tyngdeloven. Den har en enorm indvirkning på vores liv. Selvom vi ikke helt forstår den eller sågar erklære os uenige med den. Klatre vi op i Rundetårn og hopper ud, vil den stadig trække os ned på de nylagte brosten.

De universelle love fungerer på samme måde og vi kan lige så godt få dem til at spille med os i stedet for de spiller mod os. Eksempelvis betyder vores forventninger enormt meget. Det er videnskabeligt bevist, at høje forventninger giver bedre resultater. Når dette er faktuelt, giver det virkelig god mening, at arbejde med vores forventninger. Uanset om du skal sælge et produkt, holde en tale, til et jobinterview, til et socialt arrangement eller lignende. Her ved jeg godt, at nogen sværger til konceptet ”hvis jeg forventer det værste, bliver jeg ikke skuffet”. Det er egentlig korrekt nok. Men os optimister stræber højere i livet end at undgå at blive skuffet.

En anden af de universelle love går på ”Handling”. Hvilket er essentielt i denne uddannelse. Du kan ikke bare sidde og gasse bilen op. Vil du bevæge dig må du sætte bilen i gear. Det samme med denne uddannelse. Hvis du vil opnå ønsket om at gøre dit gode live endnu bedre, så må du skride til handling.

Optimister sætter altid handling bag deres ord!

På utallige opfordringer er løbende netværksmøder nu blevet en del af uddannelsen ”Certificeret Optimist”. Alle optimistiske ambassadører inviteres til inspirationsmøder, hvor enten jeg selv eller eksterne foredragsholdere kommer med indblik i relevante emner, der skal øge vores viden.

Der bliver iscenesat workshops, så vi kan handle på vores viden.

Herudover bliver der rig mulighed for at netværke med ligesindede. Der inviteres kun Certificerede Optimister. Netværket er tiltænkt som inspiration. Der er ingen fokus på, at vi skal handle med hinanden. Det står selvsagt optimisterne frit for, men det bliver ikke iscenesat. Vi skal derimod bygge relationer, så vi efterfølgende har sparringspartnere fra forskellige brancher, som vi kan gå til, når vi har brug for dette. Det har vist sig som en værdsat sidegevinst ved uddannelses, at lære andre mennesker at kende. Dette udvider vi nu, så deltagerne kan lære nye mennesker at kende fra de andre hold.

Der vil være en minimal brugerbetaling for at deltage. Beløbet skal blot dække udgifterne til forplejning og lokale.

Det siger andre optimister

© Copyright - optimisten.dk