Kim Boye er mest kendt som Den Mentale Kriger. Men han er også tidligere professionel fodboldspiller.

Kim havde gjort det så godt i Brøndby, at han var blevet inviteret på prøvetræning i FC Barcelona.

I omklædningsrummet var fyldt verdensstjerner efter. Træneren var Johan Cruyff. Vores danske ven blev nervøs og formiddagstræningen gik elendigt.

Han fik dårlig mave og skulle på toilettet NU!

Men der var optaget. Kim Boye stod med krydsede ben og var ved at gå i panik.
Endelig gik døren op. Ud kom den daværende anfører for både Barcelona og det spanske landshold – José Mari Bakero.
Bakero smilede til Kim Boye og blinkede listigt til ham.
Den Mentale Kriger nåede lige at tænke – “Det var da høfligt af Bakero” – mens han styrtede ud på toilettet….. Og SÅ kom lugten:
“Fy for helvede hvor her stinker!!! Han er jo pilrådden man 🤢🤢🤮
Aldrig havde han lugtet noget så fælt.
Da Kim Boye var kommet sig, fik han en et af de der skelsættende, hvor et lys gik op for ham:
“Vi går alle sammen på toilettet. Vi lugter alle skidt fra tid til anden. Selv de største verdensstjerner er også bare mennesker”.
Nervøsiteten var pludselig væk. Eftermiddagstræningen gik fremragende, hvor han vandt en skudtræning over de allerstørste stjerner.
Husk at vi ikke skal nedsætte vores egen værdi, bare fordi andre har en høj værdi.